Gårdagen

hitta världens sötaste hund på en bild inne på google
En jättesöt hund / hundvalp

HeeJ!
jag gjorde en ny blogg, förut tröttnade jag på bloggandet!
men nu fick jag för mig att skapa en ny blogg igen!
jo jag skulle vilja berätta om igår, jag hade verkligen as roligt!
Jag var med Mimmi, Tessa & Andrea<33
3 super söta tjejer!
vi är typ bästa kompisar vi 4,
aja,
vi var hemma hos Mimmi och i närheten finns det en kiosk som vi gick till.
vi typ stor handla massa godis,
haha och nej!
vi hopa!är smala alllihopa
men godis är ju alltid gott<333
sen gick vi hem till mimmi igen och satt och gottade oss med lite godis framför tv:n.
jaa, vi hyrden en film också ja!
den heter twilight & den borde alla se!
lätt värt att se :)):))
det kostade 50 kronor att hyra den, så det var super billligt för det var värt det!
aja, ska göra ett nytt inlägg nu om sommarglass!<3
puss kram & hejdå!<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0